Summer on the Rainbow

2023-05-20

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  

για παιδιά 6 έως 12 ετών στο Φάσμα του Αυτισμού υψηλής και μεσαίας λειτουργικότητας 

από 26 έως 30 Ιουνίου καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή και ώρες 10.00 πμ. έως 1.00 μμ..


Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:

ΧΟΡΟΣ Μέθοδος ΑΜΤ (Autism Movement Therapy)
 
 ΜOYΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ


Στόχοι του Προγράμματος 


Το Καλλιτεχνικό Πρόγραμμα Summer on the RAINBOW που διοργανώνει η Σχολή Χορού Art Factory απευθύνεται σε παιδιά 6-12 ετών στο φάσμα του αυτισμού και είναι βασισμένο σε δύο μεθόδους: στο Autism Movement Therapy (AMT) της Joanne Lara το οποίο διδάσκει η πρώτη πιστοποιημένη καθηγήτρια AMT στην Ελλάδα Σίντι Τριάντου, και στο πρόγραμμα ART4 για ΑΜΕΑ που δημιούργησαν η Άντα Παΐζη και ο Γιώργος Γαβριήλ. Το ART4 είναι μια μέθοδος που έχει δοκιμαστεί επί σειρά ετών σε ΑΜΕΑ με διάφορες διαγνώσεις που συμπεριλαμβάνουν και τον αυτισμό, αλλά είναι η πρώτη φορά που το πρόγραμμα αυτό θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά με παιδιά στο φάσμα του αυτισμού.

Το πρόγραμμα αφορά παιδιά μεσαίας και υψηλής λειτουργικότητας στο φάσμα του αυτισμού, και είναι σχεδιασμένο να απασχολήσει τα παιδιά μέσα από ομαδικές, διασκεδαστικές, και εκπαιδευτικές καλλιτεχνικές δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα σε ένα ασφαλές και οριοθετημένο περιβάλλον. Απευθυνόμαστε σε κάθε παιδί ξεχωριστά και στην ομάδα σαν σύνολο.

Μέσα από μία ποικιλία από καλλιτεχνικές δραστηριότητες τα παιδιά θα ανακαλύψουν νέους τρόπους έκφρασης μέσω της κίνησης, του τραγουδιού, του χορού και της θεατρικής έκφρασης. Με αυτό τον τρόπο θα έρθουν σε επαφή με το σώμα τους και τις εκφραστικές του δυνατότητες αναπτύσσοντας παράλληλα τις κοινωνικές τους δεξιότητες μέσα σε ένα ζεστό, φιλικό και υποστηρικτικό πλαίσιο με την καθοδήγηση εξειδικευμένων συνεργατών.

Όλες οι καλλιτεχνικές δράσεις είναι δομημένες με ρουτίνες ώστε τα παιδιά να νοιώσουν άνετα με όλες τις δραστηριότητες, και να λαμβάνουν ενίσχυση και επιβράβευση σε ότι κάνουν μέσα στην ομάδα.


Τι είναι το (AMT) 

Το Autism Movement Therapy (AMT) αποτελεί μια ολοκληρωμένη μαθησιακή δραστηριότητα που έχει σχεδιαστεί για άτομα με αυτισμό, η οποία συνδυάζει την κίνηση και τη μουσική και αποδεικνύεται ότι είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους τόνωσης της επικοινωνίας μεταξύ του αριστερού και δεξιού ημισφαιρίου του εγκεφάλου μέσω της γεφύρωσης των δύο ημισφαιρίων (interhemispheric integration) για να αυξηθεί η συνολική γνωστική επεξεργασία.

To AMT κυριολεκτικά ξυπνά τον εγκέφαλο, εισάγοντας μια εξαιρετικά δομημένη και διασκεδαστική μορφή μάθησης μέσα από μουσική, τον χορό και τον αυτοσχεδιασμό. Η ΑΜΤ αναπτύχθηκε από Joanne Lara, M.A. και συνδυάζει ένα δομημένο πρόγραμμα κινήσεων μέσω της μουσικής, συνδέοντας το αριστερό και δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου σε έναν «ενοποιημένο εγκέφαλο», σε μια εκ νέου χαρτογράφηση γνωστικής προσέγγισης που αυξάνει σημαντικά την συγκέντρωση, εστιάζει στην ομιλία, την γλώσσα και τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις.


ART4 ART FACTORY

Τι είναι το ART4

Αφορά μια ενότητα δομημένων καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων που περιλαμβάνει εκτός από το χορό και τις τέχνες της μουσικής, του θεάτρου και της ζωγραφικής. Έτσι τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή και με τις τέσσερις τέχνες, εξερευνώντας τις δημιουργικές και εκφραστικές τους δυνατότητες πάνω με αφορμή ένα θέμα η μια ιστορία. Με αυτό τον τρόπο τα παιδιά πλουταίνουν σε εμπειρίες, αναπτύσσουν την αυτοπεποίθησή τους και εκφράζονται δημιουργικά.

Μουσικοκινητική Αγωγή

Η δραστηριότητα αφορά δομημένες μουσικοκινητικές δράσεις. Η χρήση απλών μουσικών οργάνων, το τραγούδι, τα ρυθμικά παιχνίδια και η κίνηση με μουσική είναι κάποιες από τις τεχνικές που θα χρησιμοποιηθούν στην Μουσικοκινητική Αγωγή με στόχο να βοηθήσουν την κοινωνική αλληλεπίδραση των παιδιών, και την επικοινωνία.

Θεατρικά δρώμενα

Τα θεατρικά δρώμενα περιλαμβάνουν παιχνίδι, παραμύθια και role playing σε συνδυασμό κίνηση, μουσική και την χρήση θεατρικών αντικειμένων (props). Ένα πρωτότυπο μάθημα όπου τα παιδιά φτιάχνουν τις δικές τους ιστορίες, επιλέγουν ρόλους και δουλεύουν πάνω σε ένα θέμα που αναδεικνύει τις εκφραστικές τους ικανότητες και τα συναισθήματά τους.

Ζωγραφική

Η ολοκλήρωση της ημέρας μέσα από μια ζωγραφιά. Τα παιδιά ζωγραφίζουν την εμπειρία τους από τα θέματα που προέκυψαν όλη την ημέρα, εκφράζοντας τα συναισθήματά τους μέσα από τα χρώματα.

Κόστος Προγράμματος 

Summer on the RAINBOW 26 - 30 Ιουνίου ώρες 10.00 πμ. 1.00 μμ.

Καλλιτεχνικό πρόγραμμα για παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών υψηλής και μεσαίας λειτουργικότητας στο φάσμα του αυτισμού. 

€70

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ 

SUMMER ON THE RAINBOW 26 - 30 Ιουνίου 2023

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Διδάσκουν  

Σίντι Τριάντου 

B.F.A DANCE & THEATER EDUCATION ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΚΠΑΔΕΥΤΡΙΑ ΑΜΤ


H Σίντι Τριάντου, γεννήθηκε στην Αμερική από Έλληνες γονείς. Σπούδασε χορό, τραγούδι, μουσική και θέατρο από τα παιδικά της χρόνια και παράλληλα συμμετείχε σε παραστάσεις του Θιάσου των Νέων της Βοστόνης.

Οι επαγγελματικές της σπουδές ξεκίνησαν στο BOSTON CONSERVATORYOF MUSIC, και μετέπειτα σπούδασε και αποφοίτησε από το EMERSON COLLEGE της Βοστόνης με Bachelor of Fine Arts inDanceandTheaterEducation, ConcentrationinMusicalTheater (Χορός και Θεατρική Εκπαίδευση με ειδικότητα στο Μουσικό Θέατρο).

Η Σίντι Τριάντου Trent εκπαιδεύτηκε στην μέθοδο Autism Μovement Τherapy στην Αμερική από την δημιουργό της μεθόδου ΑΜΤ Joanne Lara, MA.

Είναι η πρώτη πιστοποιημένη καθηγήτρια ΑΜΤ στην Ελλάδα και είναι η δημιουργός του Summer Camp "Olympia on the Rainbow",το 2017. Δημιούργησε το μάθημα "Dancing on the RAINBOW" βασισμένο στην μέθοδο ΑΜΤ. Συνεργάζεται για πρώτη φορά με την Σχολή Χορού Art Factory στο Καλοκαιρινό Πρόγραμμα Καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων Summer on the RAINBOW  για παιδιά με αυτισμό 6-12 ετών.


Στην Ελλάδα δίδαξε (1984-2021) στο επαγγελματικό τμήμα χορού του Deree –The American College of Greece, σε τεχνικές χορού Jazz, Κλακέτες (Tap Dance), Musical Theater, Kinesiology, καθώς επίσης δημιούργησε και διδάσκει τα μαθήματα "Αναγνώριση του Σώματος και Κίνηση", "Εισαγωγή στο Μουσικό Θέατρο" και πρόσφατα "Εργαστήρι και Παράσταση για το Μουσικό Θέατρο". Εκτός από τα μαθήματα, χορογραφεί στην ετήσια παράσταση χορού του Deree Dance Company, ενώ διηύθυνε το Τμήμα Χορού επί δεκαετία. Στο Κολλέγιο έχει σκηνοθετήσει και χορογραφήσει τα musicals του Andrew Lloyd Webber, "Jesus Christ Super Star" και "Song and Dance", καθώς και τα έργα , "America on Broadway - Α Musical Revue" - αποσπάσματα από Αμερικάνικα musical που απεικονίζουν την ιστορία του μουσικού θεάτρου στην Αμερική, "From Hollywood to Broadway" - αποσπάσματα από rock και pop musicals, "Laughing Through Our Τears", αποσπάσματα από πρόσφατα έργα του Broadway, καθώς και το έργο της Όλγας Εμμανουήλ, "Chryssothemis", "Dare To Dream" ,"The Disney Project",και το πρόσφατο "Fame and Other Issues"

.Από το 1995 έως σήμερα διδάσκει χορό και κίνηση στην Ανωτέρα Σχολή Δραματικής Τέχνης Βεάκη όπου επίσης χορογράφει τα Musicals του Τρίτου Έτους στις πτυχιακές του εξετάσεις για το Υπουργείο Πολιτισμού. Μερικά από αυτά τα έργα είναι: "Chicago", "Fame", "The Boyfriend", "Crazy for You" & "Α Little Night Music", "Nine", "Gershwin and Porter".

Το 2004, 2009, 2017, 2022 ήτανε καλεσμένη από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο της Κέρκυρας, Θερινό Πρόγραμμα στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών σε συνεργασία με την κ. Ρόζα Πουλημένου σε σεμινάριο με θέμα, Δημοφιλή Musicals της Αμερικής που παρουσιάστηκαν σε παραστάσεις στο Δημοτικό Θέατρο Κέρκυρας με τίτλο Broadway, σε σκηνοθεσία και χορογραφίες της ιδίας.

Creator and Artistic Director of " STAGEDOOR KIDS" & STAGEDOOR YOUTH ", Musical Theater Workshops for "arts education and life skills" Εργαστήρια Μιούζικαλ για Παιδιά και Έφηβους

International Advisor and Teaching Artist for International Theatre and Dance Project

2019 Paros, 2022 Syros, 2023 Zakynthos

www.internationaltheatreanddanceproject.com

Δημιουργός και Εισηγήτρια στο ΙΕΚ Ένωση Αθήνα MusicalTheaterIntensive https://www.edu-enosi.gr/spoydes/musical-theater  


Άντα Παΐζη

Μ.Α.eq ΧΟΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, Β.Α ΚΑΘ. ΧΟΡΟΥ & ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


Κάτοχος ΜΑeq Διπλώματος στην Χοροθεραπεία από  το International Dance Therapy Institute ofAustralia, Καθηγήτρια Χορού και Κινησιολογίας (B.A., R.A.D. Mentor, ISTD Ass.Diploma), και Χορογράφος - Μέλος του Σωματείου Ελλήνων Χορογράφων, ιδρυτικό μέλος της Χοροθεατρικής Ομάδας Dance Factory.

Είναι κάτοχος Πτυχίου Bachelor of Arts από το Deree College με διπλή ειδικότητα (double major) στις Χορευτικές Σπουδές και την Φιλοσοφία.

Απέκτησε Μεταπτυχιακό MA.eq Diploma στην Χοροθεραπεία από το Διεθνές Ινστιτούτο Χοροθεραπείας της Αυστραλίας IDTIA σε συνεργασία με την Ένωση Χοροθεραπευτών Ελλάδος.

Έχει ολοκληρώσει διαδικτυακά προγράμματα μέσω του e-learning ΕΚΠΑ στα θέματα «Ειδική Αγωγή : Διεπιστημονικές Πρακτικές Σύγκλισης» και στην «Κινητική Αξιολόγηση των Αναπτυξιακών Διαταραχών».

Από  το 1997 είναι συνεργάτης και εργαζόμενη του Κέντρου Ημέρας για την Συμβουλευτική και Επιμόρφωση ΑΜΕΑ του Δήμου Καισαριανής.

Έχει εμπνευστεί και δημιουργήσει το Πρόγραμμα ART4 σε συνεργασία με τον Γιώργο Γαβριήλ, το οποίο έχει εφαρμοστεί σε συμβατικά παιδιά και παιδιά ΑΜΕΑ 

Έχει παρακολουθήσει το Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας της Εταιρείας Κοινωνικής Ψυχιατρικής και Ψυχικής Υγείας, τον Διετή Εκπαιδευτικό Κύκλο της Ελληνικής Ψυχοσωματικής Εταιρείας (ΕΨΣΕ), και υπήρξε ακροάτρια στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα της Κοινωνικής Ψυχιατρικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Έχει ολοκληρώσει Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στην Δημιουργική Εποπτεία (Άθυρμα-Connective Drama). Έχει επίσης παρακολουθήσει τα Ετήσια Διατμηματικά Εκπαιδευτικά Προγράμματα Εισαγωγής στην Θεωρία και Πράξη της Σχεσιακής Ψυχανάλυσης και Ψυχοθεραπείας (2018- 2022) του Ινστιτούτου Σχεσιακής και Ομαδικής Ψυχοθεραπείας (ΙΣΟΨ), καθώς και Διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Εισαγωγής στην Θεωρία και Πράξη της Ομαδικής Ψυχοθεραπείας κατά Irvin Yalom και τα Σχεσιακά Δυναμικά της Ομάδας (2020-2022) του ΙΣΟΨ.

Επίσης έχει παρακολουθήσει διαδικτυακό πρόγραμμα μέσω του e-learning ΕΚΠΑ στην Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων μέσω Μικροδιδασκαλιών.

Είναι συνεργάτης της Εταιρείας Κοινωνικής Ψυχιατρικής και Ψυχικής Υγείας Π. Σακελλαρόπουλος από το 1996. Έχει συνεργαστεί ως ομαδική και ατομική Χοροθεραπεύτρια με το Κέντρο Ημέρας για Χρόνια Ψυχωσικούς Ασθενείς της Εταιρείας, ως ομαδική θεραπεύτρια στα Προγράμματα Χοροκινητικής Θεραπείας με μέλη των Μονάδων Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης χρόνια ψυχωσικών ενηλίκων ασθενών της Εταιρείας, καθώς και στα Εφαρμοσμένα Προγράμματα Κίνησης Τέχνης και Θεραπείας.

Από το 2005 είναι συνεργάτης Χοροθεραπεύτρια στο Κέντρο Ημέρας για την Ψυχολογική Υποστήριξη Ασθενών με Καρκίνο, και έχει συντονίσει ομάδες εποπτείας Ογκολογικού Νοσηλευτικού Προσωπικού μέσω της Χοροθεραπείας στο ως άνω Κέντρο Ημέρας της Μονάδας Ψυχοογκολογίας της Εταιρείας.

Έχει καθοδηγήσει βιωματικά εργαστήρια Χοροθεραπείας στα πλαίσια του ετήσιου in-service-training των συνεργατών της Εταιρείας Κοινωνικής Ψυχιατρικής και Ψυχικής Υγείας, με θέματα τον αντίκτυπο της κρίσης και του burn-out στο σώμα των θεραπευτών.

Είναι Πρόεδρος της Ένωσης Χοροθεραπευτών Ελλάδας, Senior member της ΕΧΕ, Επόπτρια του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Χοροθεραπείας, και υπήρξε μέλος της Επιστημονικής Εκπαιδευτικής Επιτροπής της ΕΧΕ.

Είναι συντονίστρια της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας για τα Εκπαιδευτικά Κριτήρια της Χοροθεραπείας (Training Standards Working Group) της European Associationof Dance Movement   Therapy (EADMT), και Γενική Γραμματέας του Ελληνικού Τοπικού Συμβουλίου της Βασιλικής Ακαδημίας Χορού του Λονδίνου (RAD).

 Έχει συνεργαστεί με το ΕΚΠΑ σε ποιοτική έρευνα σχετικά με το Βίωμα του Καρκίνου και την Χοροθεραπεία που αφορά το μοντέλο Χοροθεραπείας που έχει δημιουργήσει η ίδια για τον καρκίνο.

Είναι μέλος των Ενώσεων IARPP (International Association of Relational Psychoanalysis and Psychotherapy) και AGPA (American Group Psychotherapy Association).

Γαβριήλ Γεώργιος

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ C.ORFF, ΔΙΠΛΩΜΑ ΚΑΘ. ΧΟΡΟΥ, ΠΤΥΧΙΟ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ


Είναι απόφοιτος της Ανώτερης Επαγγελματικής Σχολής Χορού Ραλλούς Μάνου και έχει σπουδάσει Ανώτερα Θεωρητικά στο Ωδείο του Πειραΐκού Συνδέσμου. Είναι επίσης απόφοιτος του Διετούς Κύκλου Σπουδών Μουσικοκινητικής Αγωγής (Carl Orff) της Σχολής Μωραΐτη. 

Πιανίστας με σπουδές στο πιάνο με τον Δημήτρη Χρυσανθακόπουλο, την Νέλλη Σεμιτέκολο, και την Θάλεια Μοίρα  και στα ανώτερα Θεωρητικά με τον Εμίλ Χανζιεφ. Σπουδαστής στην σχολή διεύθυνσης ορχήστρας του Ωδείου Άλφα με τον Λουκά Καρυτινό. Σπουδές στην Βυζαντινή μουσική με τον Νίκο Φραγκάκη.

Έχει εμπνευστεί και δημιουργήσει το Πρόγραμμα ART4 σε συνεργασία με τον Άντα Παϊζη, το οποίο έχει εφαρμοστεί σε συμβατικά παιδιά και παιδιά ΑΜΕΑ 

Δίδαξε μουσικινητική αγωγή επί σειρά ετών στο Κέντρου Ημέρας για την Συμβουλευτική και Επιμόρφωση ΑΜΕΑ του Δήμου Καισαριανής. 

Δίδαξε Ρυθμική και Μουσικοκινητική Αγωγή στην Σχολή Χορού του Πειραΐκού Συνδέσμου επί σειρά ετών.

Σήμερα διδάσκει Σύγχρονο Χορό, Αυτοσχεδιασμό, Ρυθμική και Μουσική στη Σχολή Χορού Αrt Factory της οποίας είναι ιδιοκτήτης.

Eπίσης είναι συνεργάτης  επί επταετία του Κέντρου Έρευνας για το Χορό Ισιδώρας και Ραυμόνδου Ντάνκαν.

Έχει συνθέσει μουσική για χορό για τα έργα "Όλα αυτά δεν... ήταν", "Η διαδρομή μιας αγκαλιάς" , "Οι περιπέτειες του μικρού Αδάμ" κ.α.

Κάνει την μουσική επιμέλεια και την μουσική ανάλυση των χορογραφιών της Χοροθεατρικής Ομάδας Dance Factory.

Σαν χορευτής και performer συνεργάστηκε επί πενταετία με την Ομάδα Χορικά της Ζουζούς Νικολούδη και εξακολουθεί να είναι ο πρώτος χορευτής της Χοροθεαρτικής Ομάδας Dance Factory της οποίας είναι και ιδρυτικό μέλος.

Επικοινωνία

Σχολή Χορού Art Factory Creative Group

6946780601

artfactorycg@yahoo.gr

ArtFactory Piraeus Danceschool@facebookpage